روش های موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش : شما در حال جذب مشتریان منظم در سایت خود هستید، و نرخ تبدیل نیز بالا است، اما هنوز نمی توانید درآمد مورد انتظار را کاهش دهید. این بدان معناست که مقدار متوسط سفارش شما (AOV) کمتر از حد معمول است.

10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش

میانگین ارزش سفارش یک معیار مهم برای همه مشاغل مبتنی بر داده برای ارزیابی تلاش‌های بازاریابی و استراتژی‌های قیمت‌گذاری است. این به شما کمک می کند تا میانگین پول خرج شده برای هر سفارشی که در کانال های کسب و کار شما انجام می شود را شناسایی کنید. بنابراین شما می توانید به طور موثر طرح کسب و کار خود را به روز کرده و بهینه کنید که به طور قابل توجهی بر نتیجه شما تأثیر می گذارد.

آیا تا به حال به افزایش میانگین ارزش سفارش خود به جای افزایش تعداد مشتریان فکر کرده اید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید.

امروز، با اهمیت دانستن میانگین ارزش سفارش برای تجارت خود، نحوه محاسبه آن و 10 نکته موثر برای افزایش میانگین ارزش سفارش آشنا خواهید شد.

میانگین ارزش سفارش یا Average Order Value یک معیار مهم تجارت الکترونیک است که میزان پولی را که مشتریان در یک دوره مشخص در سایت شما خرج می کنند را اندازه می گیرد.

AOV یکی از مفیدترین ابزارها برای کسب و کارهای آنلاین است. این به شما کمک می کند تا گروه های مختلف مشتریان را با توجه به هزینه های آنها شناسایی کنید. یا می توانید کانال هایی را که از نظر درآمد قوی ترین هستند را تعیین کنید.

با تجزیه و تحلیل این معیارها می توانید به راحتی تصمیمات موثری برای استراتژی های بازاریابی خود بگیرید. مانند هزینه های تبلیغاتی، چیدمان فروشگاه و قیمت گذاری محصول.

جذب مشتری یکی از بزرگترین چالش های خرده فروشان آنلاین است. به همین دلیل است که آنها تمام استراتژی های خود را طراحی می کنند و توجه کلیدی به آوردن مشتریان به مغازه خود دارند. اما شما حتی می توانید درآمد خود را به سادگی با بهبود AOV افزایش دهید.

فرض کنید باید 1 دلار برای جذب بازدیدکننده به فروشگاه خود خرج کنید (از جمله نگهداری وب سایت، تبلیغات پولی، پشتیبانی آنلاین و غیره).

حال، آیا اگر 5 مشتری 7 محصول را به قیمت 100 دلار بخرند یا اگر 2 مشتری 100 دلار خرج کنند، برای شما مفیدتر خواهد بود؟

بدون شک رویکرد دوم سودمندتر خواهد بود.

این ثابت شده است که تأکید بیشتر بر مصرف‌کنندگانی که آماده خرج کردن پول در سایت شما هستند، تأثیرگذارتر از دنبال کردن مشتریان جدید است.

می توانید از سوپر شاپ ها مثال بزنید. آنها همیشه انواع مشابه محصولات را در یک بلوک نگه می دارند. مانند چای کیسه ای، شیر و شکر. این به آنها کمک می کند تا AOV خود را با غلغلک دادن علاقه مصرف کنندگان افزایش دهند.

شما می توانید با ارائه محصولات فرعی هنگامی که شخصی قصد سفارش چیزی را دارد از همین تاکتیک در فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. مطمئناً AOV شما را افزایش می دهد. و با افزایش بسیار خوبی در حاشیه سود شما به پایان می رسد.

منابع مرتبط: نحوه افزایش فروش تجارت الکترونیک: 15+ استراتژی برای سال 2023 

برای محاسبه میانگین ارزش سفارش خود، کافی است کل درآمد خود را بردارید و آن را بر تعداد کل سفارش ها تقسیم کنید.

میانگین ارزش سفارش = کل درآمد / تعداد کل سفارشات

به عنوان مثال، شما یک فروشگاه اینترنتی دارید که لوازم آرایشی و بهداشتی می فروشد. در ماه دسامبر، مردم 200 قطعه از محصولات مختلف را سفارش دادند و شما 2500 دلار درآمد کلی داشتید.

سپس، میانگین ارزش سفارش شما خواهد بود: $2500/200 = $12.5

این بدان معناست که یک مشتری به طور متوسط برای هر خریدی که از تجارت الکترونیک شما انجام می دهد، 12.5 دلار خرج می کند.

افزایش اندک در میانگین ارزش سفارش شما تأثیر زیادی بر قیمت نهایی شما خواهد داشت. اما این تا حد زیادی به نحوه توسعه استراتژی های بازاریابی و رفتار با خریداران بستگی دارد.

در زیر نکاتی برای بهینه سازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود آورده شده است تا بتوانید مشتریان را تشویق کنید تا اندازه سبد خرید خود را بزرگ کنند و بنابراین، AOV- کلی فروشگاه خود را افزایش دهید.

  • یک حد ارسال رایگان ارائه دهید
  • مخاطبان خود را با پیشنهاداتی مانند زمان محدود برای دریافت تخفیف جذب کنید
  • گردش  کاربر در سایت خود را ویژه و موثر کنید
  • نمایش اقلام متقابل فروش و فروش بالا
  • روش های فروش گوناگون بسته و گزینه های جذاب را ارائه دهید
  • یک برنامه وفاداری مشتری ترتیب دهید
  • با خرید ، یک هدیه یا کارت هدیه رایگان ارائه دهید
  • بازگشت انعطاف پذیر
  • از نظرات محصول و اثبات اجتماعی استفاده کنید
  • ارائه خدمات عالی به مشتریان
جلوگیری از سئوی بیش از حد در وردپرس با کنترل کلمات کلیدی
ادامه مطلب

در ادامه 10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش باید بدانید که ارسال رایگان به یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی برای برندهای تجارت الکترونیک تبدیل شده است. می توانید از این ابزار برای افزایش میانگین ارزش سفارش خود نیز استفاده کنید.

به عنوان یک مشتری، شما همچنین می دانید که دریافت چیزی رایگان می تواند روی شما تأثیر بگذارد. به منظور بهبود AOV خود، به مشتریانی که بیش از مقدار مشخصی خرید می کنند، ارسال رایگان ارائه دهید.

به عنوان مثال، ارسال رایگان برای تمام سفارشات بالای 100 دلار. مشتریان شما را تشویق می کند تا محصولات بیشتری را به سبد خرید خود اضافه کنند.

تعداد زیادی از خریداران آنلاین اظهار کردند که در صورت دریافت تخفیف، احتمال خرید یک محصول/خدمات بیشتر است. به عنوان مثال، “بیش از 150 دلار خرج کنید و 15 دلار تخفیف بگیرید”.

این بر مشتریان شما تأثیر می گذارد که حداقل مبلغی را برای فروشگاه شما خرج کنند. و معامله اگر محدود به زمان یا در دسترس بودن باشد برای آنها جذاب تر می شود.

همچنین می توانید از قدرت “پیشنهاد با زمان محدود” برای فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید. این باعث ایجاد حس فوریت در بین مخاطبان شما می شود. با این حال، می توانید تخفیف های حجمی نیز بدهید.

لبه ارزش سفارش را با مقادیر مختلف تخفیف تنظیم کنید. برای مثال، در صورت سفارش آنلاین 50 دلاری یا بیشتر، 10 دلار تخفیف دریافت کنید، و در صورت سفارش آنلاین 100 دلاری یا بیشتر، 20 دلار تخفیف دریافت کنید.

پیشنهاد خرید
قالب لندینگ جوپی Jupi

قالب لندینگ جوپی Jupi برای معرفی محصولات

۵۲۵۰۰۰ تومان۲۶۲۵۰۰ تومانخرید کنید

10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش

مشتریان دیجیتال همیشه به دنبال چیزی منحصر به فرد و خاص هستند. فقط محصولات یا خدمات با کیفیت بالا دیگر برای رفع نیازهای آنها کافی نیست. شما باید تجربه مشتری خود را نیز قابل توجه کنید.

ناوبری آسان، پشتیبانی سریع از مشتری، و چت زنده – برخی از ویژگی های مهم برای آسان کردن سفر کاربران شما هستند. شخصی سازی در تجارت الکترونیک نیز تفاوت زیادی بین مشتریانی که برند شما را انتخاب می کنند در مقابل رقبا ایجاد می کند.

اما شما باید نیازهای فعلی مشتریان خود را به همراه خواسته های احتمالی آینده درک کنید. استراتژی های خود را بر اساس آن اصلاح کنید تا به هدف شرکت برسید.

برای انجام این کار، در طول سفر خریدار در هر مرحله با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. حتی با بازدیدکنندگانی که قبل از پرداخت سبد خرید را ترک می کنند، رابطه خوبی داشته باشید.

این راهنمای نهایی را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه ایمیل‌های سبد خرید رها شده بنویسید و غریبه‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

مطالعه نشان می دهد که دریافت یک مشتری جدید معمولاً پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی هزینه دارد. تمرکز بر فروش متقابل و فروش متقابل ممکن است به شما کمک کند تا با به حداقل رساندن هزینه های خود، رشد خود را افزایش دهید.

فروش بالا یک تکنیک فروش و بازاریابی است که به شما کمک می کند تا خریدار را متقاعد کنید که یک محصول یا خدمات را با هزینه ای بالاتر از آنچه در ابتدا برای خرید در نظر گرفته شده بود خریداری کند، و باعث می شود او مزایای بیشتری را که هنگام انتخاب محصول بهتر دریافت می کند، ببیند.

از طرف دیگر، فروش متقابل به شما این امکان را می دهد که با توصیه محصولات مکمل به مشتری، فروش خود را افزایش دهید. این محصولات تکمیل کننده خریدی است که او انجام داده است که مرتبط، مفید و ضروری است.

بسته‌بندی محصول یکی دیگر از تاکتیک‌های بازاریابی قدرتمند است که در آن می‌توانید چندین محصول را گروه‌بندی کنید و آن‌ها را به عنوان یک واحد با یک قیمت بفروشید. این امر مشتریان شما را تشویق می کند تا محصولات بیشتری را از فروشگاه شما خریداری کنند. و میانگین ارزش سفارش شما را به شدت افزایش می دهد.

به عنوان مثال، بسته خانواده شاد مک دونالد شامل همبرگر، نوشابه، مرغ و سیب زمینی سرخ کرده است. به جای فروش جداگانه، آنها را به صورت ترکیبی عرضه می کنند. در مقابل، فروش بیشتری نسبت به ارائه جداگانه به آنها می دهد.

آرشیو در وردپرس چیست؟
ادامه مطلب

بسته بندی محصول باعث افزایش فروش و سود هر یک از محصولات در طول زمان می شود. با گروه بندی محصولات خود در کنار هم می توانید خریداران خود را متقاعد کنید که در طی یک خرید، بیش از یک محصول را خریداری کنند.

به عنوان مثال، به جای خرید فقط یک لباس در طول یک خرید، اگر مشتری شما گزینه ای برای خرید یک لباس، گوشواره های همسان و کفش به صورت یک بسته داشته باشد، باعث می شود چندین محصول را خریداری کند و در نتیجه ارزش متوسط سفارش شما را افزایش دهد.

وفاداری مشتری یک سلاح قدرتمند برای خرده فروشان است تا خود را از رقبا متمایز کنند. این می تواند یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن درآمد با افزایش AOV باشد.

برای اینکه مشتریانتان با برندتان احساس خاص بودن کنند، می‌توانید برنامه‌های وفاداری مانند عملکردهای پاداش یا هدایا ترتیب دهید. این روحیه آنها را تقویت می کند و آنها را تشویق می کند که در طولانی مدت با برند شما ادامه دهند.

یک برنامه وفاداری با افزایش حفظ و خریدهای تکراری، تلاش‌های بازاریابی و رشد تجارت الکترونیک شما را تقویت می‌کند. در واقع، میانگین اندازه سبد خریدار آنلاینی که از پاداش وفاداری در خرید استفاده می‌کند، 39 درصد بیشتر از اندازه سبد مشتری است که این کار را نمی‌کند.

سال گذشته HappyAddons یک هدیه بزرگ برای کاربران وفادار خود ترتیب داد. این شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا افزونه را از پلتفرم‌های اجتماعی شخصی خود به اشتراک بگذارند که در نهایت با تعامل بسیار خوبی همراه شد.

پیوند با مشتریان موجود را تقویت می کند به طوری که آنها قصد دارند بارها و بارها اشتراک خود را تمدید کنند.

در راستای آگاهی از 10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش ، همانطور که در بالا در بخش ارسال رایگان به آن اشاره کردیم، همه هدایای رایگان را دوست دارند. یک هدیه یا کارت هدیه رایگان ارائه دهید که مشتری می تواند در خرید آینده خود از آن استفاده کند. خریداران را به خرید در سایت شما تشویق می کند و همچنین حفظ مشتری را افزایش می دهد.

اما برای تعیین قیمت هدیه باید استراتژیک باشید. به عنوان مثال، اگر قیمت خرده فروشی شما 50 دلار یا بالاتر است، می توانید یک کارت هدیه 5 دلاری رایگان برای مشتری ارائه دهید تا در خرید بعدی خود از آن استفاده کند. با کارت هدیه، احتمال بیشتری دارد که دوباره خرج کنند.

همچنین قیمت هدیه را به گونه ای تنظیم کنید که منجر به خرید رایگان یا ضرر نشود. و به وضوح این پیام را به خریداران خود برسانید که نمی توانند از کارت هدیه در خرید فعلی خود استفاده کنند.

همچنین باید به یاد داشته باشید که کارت های هدیه فروش آینده شما را افزایش می دهند بنابراین هزینه تبلیغات شما کاهش می یابد. بنابراین زمانی که فروش فصلی بسیار کم باشد می تواند سودمند باشد.

اما شما باید یک مرز زمانی به پیشنهاد اضافه کنید. زیرا با گذشت زمان معامله می تواند کارایی خود را از دست بدهد.

ارائه کارت‌های هدیه قطعاً برای بهبود میانگین ارزش سفارش شما مفید است زیرا بسیاری از مشتریان از تمام پول کارت استفاده نمی‌کنند یا بیشتر از آنچه با کارت دریافت کرده‌اند خرج نمی‌کنند.

در ادامه 10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش ، باید روش هایی برای مرجوعی کالا ها داشته باشید.

یک گزینه بازگشت بهینه همیشه اعتماد خریدار را برای خرید بدون تنش افزایش می دهد. از آنجایی که او این انعطاف را دارد که در صورت وجود مشکل، مبادله یا بازگردانده شود. تحقیقات نشان می‌دهد که سیاست‌های بازگشت مستحکم فروش را بدون افزایش حجم بازده افزایش می‌دهند.

با یک سیاست بازگشت آسان، مردم بیشتر احتمال دارد محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند. و اگر محصولات با کیفیت را بفروشید، نرخ بازگشت بسیار پایین خواهد بود. بلکه AOV با مشتریان تکراری افزایش خواهد یافت.

سیاست بازگشت تجارت الکترونیک برای آسان کردن بازگشت و مبادله هم برای خرده فروشان و هم برای خریداران دیجیتال مهم است. به همین دلیل است که برای بهترین نتایج به یک سیاست بازگشت خوب نوشته شده نیاز دارید. هنگامی که خط مشی بازگشت خود را ایجاد کردید، باید در وب سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند به راحتی آن را ببینند.

9. از نظرات محصول و اثبات اجتماعی استفاده کنید
به جای تولیدکنندگان، مردم دوست دارند از کاربران واقعی بشنوند. این کار موثرتر و قابل اعتمادتر است. وقتی مشتریان می بینند که افراد دیگر محصولات شما را خریده اند و از آنها لذت برده اند، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد کرده و خرید می کنند.

پوش نوتیفیکیشن Push Notification و اهمیت آن در تبلیغات دیجیتال
ادامه مطلب

هنگامی که محصولات خود را در وب سایت، در کمپین های بازاریابی ایمیلی و در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، نظرات مثبت مشتریان را برجسته کنید. شما همچنین می توانید از گواهی اجتماعی برای فروش و فروش متقابل محصولات استفاده کنید.

به عنوان مثال، پیامی را نمایش دهید که می‌گوید «مشتریانی که این محصول را خریده‌اند X نیز خریده‌اند» یا «این محصول دارای رتبه ۴.۵ ستاره در آمازون است».

فراتر از بررسی های فردی محصول، استفاده از توصیفات مشتری و مطالعات موردی را در نظر بگیرید که تجربیات مثبت مشتریان شما را برجسته می کند. اینها می توانند به ویژه برای محصولات با قیمت بالاتر یا پیچیده موثر باشند.

علاوه بر این، پاسخ سریع و حرفه ای به نظرات منفی نیز مهم است. این به مشتریان بالقوه نشان می دهد که برای بازخورد آنها ارزش قائل هستید.

به جای تولیدکنندگان، مردم دوست دارند از کاربران واقعی بشنوند. این کار موثرتر و قابل اعتمادتر است. وقتی مشتریان می بینند که افراد دیگر محصولات شما را خریده اند و از آنها لذت برده اند، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد کرده و خرید می کنند.

هنگامی که محصولات خود را در وب سایت، در کمپین های بازاریابی ایمیلی و در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، نظرات مثبت مشتریان را برجسته کنید. شما همچنین می توانید از گواهی اجتماعی برای فروش و فروش متقابل محصولات استفاده کنید.

به عنوان مثال، پیامی را نمایش دهید که می‌گوید «مشتریانی که این محصول را خریده‌اند X نیز خریده‌اند» یا «این محصول دارای رتبه ۴.۵ ستاره در آمازون است».

فراتر از بررسی های فردی محصول، استفاده از توصیفات مشتری و مطالعات موردی را در نظر بگیرید که تجربیات مثبت مشتریان شما را برجسته می کند. اینها می توانند به ویژه برای محصولات با قیمت بالاتر یا پیچیده موثر باشند.

علاوه بر این، پاسخ سریع و حرفه ای به نظرات منفی نیز مهم است. این به مشتریان بالقوه نشان می دهد که برای بازخورد آنها ارزش قائل هستید.

یکی دیگر از 10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش، لویت دادن به ارائه خدمات متمایز و عالی است .

با اولویت دادن به خدمات عالی به مشتریان، می توانید یک تجربه خرید مثبت ایجاد کنید که نه تنها AOV را افزایش می دهد، بلکه وفاداری و حمایت مشتری را نیز تقویت می کند.

زمانی که مشتریان تجربه مثبتی از مشتری داشته باشند، احتمال بازگشت و خرج کردن پول بیشتری دارند. مطمئن شوید که تیم خدمات مشتری آگاه و مفیدی دارید که می‌تواند به سؤالات مشتریان پاسخ دهد و مشکلاتی که ممکن است داشته باشند را حل کند.

نکته مهم دیگر ارائه یک تجربه پشتیبانی یکپارچه از همه کانال است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند بدون نیاز به تکرار اطلاعات از یک کانال پشتیبانی به کانال دیگر منتقل شوند. به عنوان مثال، اگر مشتری یک مکالمه چت را شروع کند و سپس به ایمیل تبدیل شود، انتقال باید صاف باشد.

تیم پشتیبانی خود را آموزش دهید تا مشتریان را با نام آنها خطاب کند و پاسخ های آنها را بر اساس تاریخچه و ترجیحات مشتری تنظیم کند. در اینجا، شما همچنین می توانید از شخصی سازی برای ایجاد حس ارزش و مراقبت استفاده کنید. این امر مشتریان را تشویق به خریدهای بزرگتر می کند.

میانگین ارزش سفارش خود را افزایش دهید و درآمد را افزایش دهید!
خرده فروشان یا بازاریابان تجارت الکترونیک معمولاً بر هدایت ترافیک از طریق کدهای کوپن، تبلیغات، ایمیل ها، تبلیغات فصلی و غیره تمرکز می کنند. با این حال، اکثر صاحبان فروشگاه های آنلاین افزایش میانگین ارزش تراکنش را فراموش می کنند. این می تواند یک راه موثر برای افزایش AOV تجارت الکترونیک باشد.

راه های مختلفی برای بهبود AOV شما وجود دارد، اما ابتدا باید AOV فعلی خود را محاسبه کنید. سپس، عملکرد رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و برنامه خود را برای مراحل بعدی تنظیم کنید.

بنابراین، هم اکنون با مطالعه مقاله 10 روش موثر برای افزایش فروش و ارزش سفارش، دانستید که چگونه با افزایش AOV، نویز را کاهش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

تصویر دنیای وردپرس

دنیای وردپرس

مرجع افزونه ها و پوسته های وردپرس - خدمات وب ، طراحی و سئو ، مدیریت وب سایت

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید ، آیا فریلنسر هستید و جویای بستری امن و مطمئن برای دریافت های ارزی خود می باشید؟ اکنون می توانید با اطمینان کامل ، اکانت پی پال خود را به همراه وریفای کامل + سیم کارت فیزیکی و کارتهای مجازی ویزا و مستر افتتاح کنید.