استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس – چرا و چگونه؟

استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس یکی از راه‌های مهم و مؤثر برای بهبود و توسعه وبسایت است. هوش مصنوعی در برنامه‌ها و ابزارهای متنوعی مانند پیام‌رسان‌ها، ربات‌ها، تحلیل‌گرها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به برخی از دلایل و مزایای استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس پرداخته خواهد شد.

هوش مصنوعی در وردپرس به معنای استفاده و ادغام تکنولوژی هوش مصنوعی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این امکان به کاربران می دهد تا برخی از قابلیت های هوش مصنوعی را در وبسایت خود استفاده کنند.

پیش بینی کلمات کلیدی: سیستم هوش مصنوعی می تواند متن شما را تجزیه و تحلیل کرده و کلمات کلیدی مناسبی را برای بهینه سازی وبسایت شما پیشنهاد دهد.

از قابلیت های هوش مصنوعی در وردپرس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1. پیش بینی کلمات کلیدی: سیستم هوش مصنوعی می تواند متن شما را تجزیه و تحلیل کرده و کلمات کلیدی مناسبی را برای بهینه سازی وبسایت شما پیشنهاد دهد.

2. محتوای مرتبط: با استفاده از هوش مصنوعی، محتوای مرتبطی بر اساس موضوع و دسته بندی های وبسایت شما پیشنهاد داده می شود. این کار باعث افزایش مدت زمان بازدید کنندگان و کاهش نرخ خرود کنندگان می شود.

3. پرسش و پاسخ خودکار: هوش مصنوعی در وردپرس ها می تواند به پرسش ها و سوال های کاربران به صورت خودکار پاسخ دهد و یا وظیفه های ساده تری را مانند ساخت فرم های سفارش آنلاین یا روزنامه های خبری خودکار انجام دهد.

4. پیش بینی مشتری: با استفاده از داده ها و الگوریتم های هوش مصنوعی، می توانید به مراحل جدیدی از پیش بینی رفتار مشتری بپردازید و اقدامات مهمی مانند قیمت گذاری دقیق تر، تبلیغات هدفمند تر و بهبود تجربه کاربری را انجام دهید.

هوش مصنوعی در وردپرس به شما کمک می کند تا وبسایت خود را بهبود دهید، بهبود رتبه بندی در موتور های جستجویینده و تجربه کاربری بهتری ارائه دهید.

ادغام افزونه های هوش مصنوعی در وبلاگ وردپرس شما می تواند عملکرد، تجربه کاربری و جذابیت کلی آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما فراموش نکنید که به طور مرتب این افزونه ها را به روز رسانی و تنظیم دقیق کنید تا از آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی استفاده کنید.

در اینجا نحوه استفاده موثر از افزونه های هوش مصنوعی برای بهبود محتوای وبلاگ های وردپرس را برای شما آورده ایم:

هکرها اکنون از ابزارهای هوش مصنوعی برای هک وب سایت ها استفاده می کنند.

پیوست ها در وردپرس چه هستند؟
ادامه مطلب

ما به‌عنوان مالک و توسعه‌دهندگان وب‌سایت، دستگاه‌های خود را با تشخیص تهدید پیشرفته ایمن می‌کنیم و هنگام گشت و گذار و کار از VPN با محافظت از بدافزارها استفاده می‌کنیم، اما وب‌سایت‌های ما به حفاظت قوی‌تری نسبت به قبل نیاز دارند.

تنها شانس ما برای شکست دادن بازیگران بد و دور نگه داشتن آنها از محیط های باطن وردپرس، استفاده از هوش مصنوعی در ظرفیت دفاعی است.

Wordfence Security یک افزونه امنیتی جامع وردپرس است. دارای یک فایروال نقطه پایانی، یک اسکنر بدافزار داخلی و ابزارهای دیگر، مانند یک مسیر امنیتی ورود به سیستم بسیار امن است.

این ابزار چگونه کار می‌کند؟

قابلیت‌های هوش مصنوعی قوانین فایروال و به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ را برای شناسایی بدافزار از طریق فید دفاع از تهدید ارائه می‌کنند. هوش مصنوعی جدیدترین انواع بدافزار را تجزیه و تحلیل می‌کند و وردپرس از آنها سوءاستفاده می‌کند، سپس آنها را به قوانین فایروال و شناسایی بدافزارهای قابل تشخیص تبدیل می‌کند.

اسکنر بدافزار داخلی تم ها، فایل های اصلی و افزونه ها را برای شناسایی بدافزارها، درهای پشتی، تزریق کد و سایر تهدیدها بررسی می کند.

با این حال، از هوش مصنوعی برای مقایسه فایل‌های هسته و افزونه شما با فایل‌های موجود در مخزن WordPress.org استفاده می‌کند تا مطمئن شود که فایل‌های شما دستکاری نشده یا یکپارچگی آن نقض نشده است. بسته پریمیوم ابزارها، پاسخ سریعتر و کمک شخصی را با سایت های مشکل دار اضافه می کند.

زمینه تخصصی iList تجسم داده ها است: افزونه وردپرس با OpenAI یکپارچه می شود تا اینفوگرافیک های زیبا ایجاد کند تا فرآیندها و محصولات شما را نشان دهد یا اطلاعات پیچیده را به روشی ساده منتقل کند.

اینفوگرافیک های پویا مبتنی بر HTML، سئو دوستانه هستند و می توانند برای اشتراک گذاری آسان در وب سایت شما تعبیه شوند. از نقطه نظر بازاریابی، iList محتوای بصری عالی را برای وب سایتی کسل کننده ارائه می دهد.

چگونه این ابزار کار می کند؟

با استفاده از رابط بصری iList می توانید از نمودارها، نمودارها، فهرست های متن یا تصویر، اینفوگرافیک ها و دیگر طرح بندی ها برای تجسم داده ها انتخاب کنید.

ویژگی جایزه، سیستم رأی گیری است، که در آن می توانید از افراد بخواهید به موارد دلخواه خود در لیست یا اینفوگرافیک شما رأی دهند. نسخه اصلی این افزونه رایگان است، اما ممکن است برای دسترسی به برخی از طرح‌بندی‌ها، گزینه‌ها و عملکردهای پیشرفته‌تر به اشتراک نیاز داشته باشید.

جلوگیری از سئوی بیش از حد در وردپرس با کنترل کلمات کلیدی
ادامه مطلب

تقریباً 15 درصد از جمعیت جهان، پیمایش در اینترنت را به دلیل برخی ناتوانی ها چالش برانگیز می دانند. گوگل این عدد را جدی می گیرد، بنابراین الگوریتم جستجوی آنها به وب سایت هایی که اقدامات بیشتری برای رفع برخی از این موانع برای افراد دارای معلولیت انجام می دهند، پاداش می دهد.

شما می توانید راه حل دسترسی به وب را از طریق ویجت و افزونه دسترسی وردپرس آنها اضافه کنید.

فرآیند پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی نیازمندی‌های پیچیده‌تر مانند صفحه‌خوان و تنظیمات ناوبری صفحه‌کلید را بهینه می‌کند. رابط دسترس‌پذیری تغییرات یا تنظیمات مربوط به UI و طراحی را کنترل می‌کند.

چگونه این ابزار کار می کند؟

AccessWidget AI از تجزیه و تحلیل زمینه برای شناسایی عملکرد عناصر وب سایت شما استفاده می کند، سپس مواردی مانند تگ های alt، نمادها و دکمه ها، فرم ها، اعتبارسنجی ها و سایر ویژگی ها را برای تک تک کاربران صفحه خوان تنظیم و بهینه می کند.

این تنظیم در حین پرواز، عملکرد فقط صفحه‌کلید را به عناصر طراحی مانند منوها، دکمه‌ها، فرم‌ها یا پنجره‌های بازشو اضافه می‌کند. این امکان را برای افراد نابینا، کم بینا یا حرکتی یا افراد مبتلا به بیماری هایی مانند صرع فراهم می کند تا به طور کامل با وب سایت شما تعامل داشته باشند.

در ادامه تلاش گوگل برای دسترسی به اینترنت برای همه، BeyondWords یک ابزار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای انتشار صدا در وردپرس است.

از هوش مصنوعی برای «خواندن» مقالات و پست‌ها در وب‌سایت شما و تولید نسخه‌های صوتی استفاده می‌کند که می‌توانند از طریق یک پخش‌کننده قابل تنظیم جاسازی شوند.

این ابزار چگونه کار می‌کند؟

هوش مصنوعی مدت‌هاست که فراتر از آن «صدای ربات‌ها» که فوراً قابل تشخیص بودند، به صداهایی واقعی رسیده است که تجربه‌ای واقعی از گوش دادن را فراهم می‌کنند تا کاربران را درگیر خود نگه دارد.

هوش مصنوعی همچنین محتوا را به زبان نشانه گذاری سنتز گفتار (SSML) تبدیل می کند تا اطمینان حاصل شود که نام ها، تاریخ ها و اعداد به وضوح شنیده و تفسیر می شوند.

چک لیست کارهای ضروری در تعمیر و نگهداری وردپرس
ادامه مطلب

می‌توانید با استفاده از ابزار شبیه‌سازی صوتی BeyondWords یک صدای سفارشی و منحصر به فرد ایجاد کنید. به عنوان یک امتیاز، این پلتفرم میزان تعامل شنونده را پیگیری می کند و می تواند آمار تعامل شنونده را از طریق داشبورد BeyondWords ارائه دهد.

این افزونه قابلیت‌های جستجوی قدرتمند OpenAI را در وب‌سایت شما ادغام می‌کند، که می‌تواند یک لمس بازاریابی خوب و راهی سرگرم‌کننده برای خوانندگان شما برای تعامل و صرف زمان بیشتر در وب‌سایت شما باشد.

اگر در تلاش برای افزایش ترافیک به یک وب سایت جدید یا ایجاد تبلیغات در اطراف برند خود هستید، مفید است.

نحوه کار ابزار:

از یک کد کوتاه برای افزودن عملکرد جستجوی هوش مصنوعی به هر قسمت از وب سایت خود استفاده کنید. هنگامی که یک بازدیدکننده یک پرس و جو را در نوار جستجوی وب سایت شما تایپ می کند، افزونه نوار جستجوی هوش مصنوعی این پرس و جو را به API OpenAI ارسال می کند.

API پرس و جو را از طریق مدل های یادگیری ماشینی OpenAI پردازش می کند و مرتبط ترین نتایج را برمی گرداند. سپس این نتایج در نوار جستجوی وب سایت شما نمایش داده می شود.

به یاد داشته باشید که اگرچه این افزونه رایگان است، اما ممکن است نیاز به پرداخت هزینه اشتراک OpenAi داشته باشید زیرا تعداد درخواست‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید زیاد است!

خوشبختانه، تبلیغات اولیه در حال محو شدن است و ما شروع به مشاهده رویکرد سنجیده تری برای ادغام هوش مصنوعی کرده ایم.

تمرکز از «آیا می‌توانیم هوش مصنوعی اضافه کنیم؟» تغییر می‌کند. به “آیا باید هوش مصنوعی را اضافه کنیم؟” همه از پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در سئو بهینه‌سازی شده با هوش مصنوعی و تولید محتوا می‌دانند، اما اکنون راه‌های مفید دیگری برای تقویت وردپرس با هوش مصنوعی وجود دارد.

این ما را به لیست امروزی راه‌های جالب و مفید برای افزودن هوش مصنوعی به وردپرس می‌رساند تا تجربه را برای کاربران خود بهبود بخشد.

تصویر دنیای وردپرس

دنیای وردپرس

مرجع افزونه ها و پوسته های وردپرس - خدمات وب ، طراحی و سئو ، مدیریت وب سایت
[voroodi_shortcode]

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید ، آیا فریلنسر هستید و جویای بستری امن و مطمئن برای دریافت های ارزی خود می باشید؟ اکنون می توانید با اطمینان کامل ، اکانت پی پال خود را به همراه وریفای کامل + سیم کارت فیزیکی و کارتهای مجازی ویزا و مستر افتتاح کنید.