پیوست ها در وردپرس چه هستند؟

پیوست، در اصطلاح وردپرس، فایلی است که از صفحه ویرایش پست آپلود شده است. هنگامی که یک فایل با استفاده از دکمه افزودن رسانه در صفحه ویرایش پست اضافه می شود، به طور خودکار به یک پیوست برای آن پست خاص تبدیل می شود.

پیوست ها در وردپرس چه هستند؟

پیوست (یا لینک قابل جستجو) در وردپرس، نوعی محتوای جانبی است که به یک پست یا صفحه میتوانید الصاق کنید. پیوستها ممکن است شامل تصاویر، فایلهای صوتی، فایلهای ویدیویی و دیگر فرمتها باشند.

با اضافه کردن یک پیوست به یک پست یا صفحه، میتوانید محتوای وب بیشتری را برای کاربران ارائه دهید.

  • وارد حساب کاربری وردپرس خود شوید.
  • روی پیوند “پست ها” در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.
  • از منوی کشویی گزینه “Add New” را انتخاب کنید.
  • عنوان و محتوای پست خود را وارد کنید.
  • به بخش «آپلود پیوست‌ها» به پایین بروید.
  • برای انتخاب فایل هایی که می خواهید از رایانه خود آپلود کنید، روی دکمه “انتخاب فایل ها” کلیک کنید.
  • پس از انتخاب همه فایل‌هایی که می‌خواهید آپلود کنید، روی دکمه «شروع آپلود» کلیک کنید.

اکنون وردپرس پیوست های شما را آپلود کرده و در محتوای پست شما قرار می دهد.
پیش نمایش پست خود را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که همه چیز همانطور که می خواهید به نظر می رسد، و سپس بر روی دکمه “انتشار” کلیک کنید تا پست شما در وب سایت یا وبلاگ شما زنده شود.
با انجام این مراحل می توانید به راحتی به پست ها و صفحات وردپرس خود پیوست اضافه کنید.

پیوست ها در وردپرس چه هستند؟

در وردپرس، صفحه پیوست یک صفحه اختصاصی است که تمام اطلاعات مربوط به یک پیوست خاص را نمایش می دهد. این صفحه معمولاً شامل عنوان پیوست، تاریخ انتشار آن، هر شرح یا توضیحاتی که ممکن است اضافه کرده باشید و خود فایل است.

بهترین نرم افزار های لوکال هاست برای وردپرس در سال 2023
ادامه مطلب

صفحات پیوست را می توان برای هر نوع فایلی که به یک پست یا صفحه در وردپرس پیوست می کنید ایجاد کرد. این شامل تصاویر، ویدئوها، فایل‌های صوتی، فایل‌های PDF و سایر انواع سند می‌شود. به‌طور پیش‌فرض، وقتی تصویری را در یک پست یا صفحه در وردپرس درج می‌کنید، پیوندی به صفحه پیوست برای آن تصویر ایجاد می‌کند.

اگر فایلی به‌جای آن مستقیماً در کتابخانه رسانه آپلود شود، پیوست به هیچ صفحه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود. هر نوع فایلی را می توان به عنوان پیوست استفاده کرد تا زمانی که بتوان آن را به درستی از طریق آپلود کننده رسانه آپلود کرد.

نویسندگان قالب می توانند از پیوست ها برای تغییر ظاهر پیوست های پست استفاده کنند. استفاده از Post Image یک مثال مکرر در میان توسعه دهندگانی است که از پیوست ها در ارتباط با پست ها استفاده می کنند.

تصویر هر پست ممکن است روی یک تصویر پیش‌فرض، یک تصویر دسته‌بندی، یا یک عکس جدید تنظیم شود (که ممکن است یک فایل پیوست باشد که به روشی که تم برای نمایش آن پیکربندی شده است) نمایش داده می‌شود.

پس از بارگذاری مطالب در کتابخانه رسانه، می‌توان از پنل فرعی کتابخانه رسانه نیز برای پیوند دادن رسانه به پست‌های خاص استفاده کرد. مطالبی که به یک پست خاص ضمیمه شده است یا به یک پست خاص اشاره دارد بلافاصله به آن پیوند داده می شود.

وقتی پست‌ها از وردپرس حذف می‌شوند، رسانه‌هایی که به آن‌ها متصل شده‌اند را می‌توان جدا کرد. این چند رسانه‌ای را می‌توان به همان روشی که قبلاً به هر یک از پست‌ها متصل شده بود، دوباره وصل کرد. در صورت لزوم، رسانه ها همچنین ممکن است همزمان با چندین پست مرتبط شوند و سپس از هیچ یک از آنها جدا نشوند.

جلوگیری از سئوی بیش از حد در وردپرس با کنترل کلمات کلیدی
ادامه مطلب

با کلیک بر روی تصویر می توانید صفحه پیوست را برای هر تصویری در سایت وردپرسی خود مشاهده کنید. این شما را به صفحه پیوست آن تصویر می برد که چیزی شبیه به این خواهد بود:

همانطور که می بینید، صفحه پیوست شامل عنوان تصویر، تاریخ انتشار و خود فایل است. همچنین می توانید شرح یا توضیحاتی را که ممکن است به تصویر اضافه کرده باشید مشاهده کنید.

برخی از تم های وردپرس اطلاعات اضافی مانند نظرات، پست های مرتبط و موارد دیگر را در صفحات پیوست نمایش می دهند. با این حال، فقط برخی از تم های وردپرس این قابلیت را دارند. اگر می‌خواهید نظرات یا پست‌های مرتبط را به صفحات پیوست خود اضافه کنید، باید یک افزونه نصب کنید یا فایل‌های تم خود را ویرایش کنید.

تصویر دنیای وردپرس

دنیای وردپرس

مرجع افزونه ها و پوسته های وردپرس - خدمات وب ، طراحی و سئو ، مدیریت وب سایت
[voroodi_shortcode]

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید ، آیا فریلنسر هستید و جویای بستری امن و مطمئن برای دریافت های ارزی خود می باشید؟ اکنون می توانید با اطمینان کامل ، اکانت پی پال خود را به همراه وریفای کامل + سیم کارت فیزیکی و کارتهای مجازی ویزا و مستر افتتاح کنید.