نحوه اضافه کردن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس

آیا می خواهید یک فیلتر طبقه بندی به جستجوی وردپرس خود اضافه کنید یا نحوه اضافه کردن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس را فرا بگیرید؟ امکان جستجوی کاربران بر اساس دسته‌ها، برچسب‌ها، فیلدهای سفارشی و انواع پست، تجربه کاربری عالی را ارائه می‌دهد. با این حال، جستجوی پیش فرض وردپرس برای ارائه این ویژگی خیلی خوب یا پیشرفته نیست.در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک فیلتر طبقه بندی مبتنی بر Ajax را در جستجوی وردپرس اضافه کنید.

افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس

چرا از فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس استفاده کنیم؟
جستجوی مبتنی بر Ajax سریعتر است و تجربه کاربری بهتری را نسبت به عملکرد جستجوی پیش فرض وردپرس ارائه می دهد.

به عنوان مثال، یک وب سایت نمایندگی خودرو ممکن است طبقه بندی های سفارشی برای انواع مختلف خودرو، محدوده قیمت، مدل ها و موارد دیگر داشته باشد. فیلترهای آژاکس می توانند به کاربران کمک کنند تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

می توانید فیلترهای جستجوی مشابهی را در وردپرس اضافه کنید و تجربه کاربری سایت خود را بهبود بخشید. همچنین به مدیران وب سایت کمک می کند تا محتوای خود را سازماندهی کنند تا کاربران بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.

با این حال، جستجوی پیش‌فرض وردپرس آنقدر قدرتمند نیست و محتوای فیلتر را بر اساس دسته‌ها، برچسب‌ها، انواع پست، جزئیات محصول و موارد دیگر ارائه نمی‌کند. اگر از طبقه بندی های سفارشی در سایت خود استفاده می کنید، جستجوی پیش فرض حتی بدتر عمل می کند.

اینجاست که برای کمک به شما به یک افزونه وردپرس نیاز دارید. بیایید ببینیم چگونه یک فیلتر طبقه بندی Ajax را به جستجوی وردپرس اضافه کنیم.

ما در این مقاله به 2 روش برای افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس می پردازیم.

روش اول به شما کمک می کند فیلترها را در قسمت جلویی وب سایت وردپرس خود نشان دهید. روش دوم به شما کمک می‌کند تا جستجوی پیش‌فرض وردپرس را بهبود ببخشید و در هنگام جستجوی پست‌ها و صفحات در سایت خود، طبقه‌بندی‌ها را لحاظ کنید.

پیشنهاد خرید
contacter7

افزونه ارسال پیام صوتی در وردپرس contacter

۵۹۰۰۰ تومان۵۹۰۰۰ تومانخرید کنید

افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس

با استفاده از SearchWP می توانید فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس را به جستجوی وردپرس اضافه کنید. این بهترین افزونه جستجو برای وردپرس است و یافتن آنچه را که در وب سایت شما به دنبال آن هستند را برای کاربران آسان می کند.

هوک در وردپرس چیست؟ همه چیز درباره هوک ها
ادامه مطلب

این فراتر از استفاده از محتوای پست‌ها و صفحات وبلاگ شما برای جستجوی چیزها است. SearchWP از فیلدهای سفارشی، طبقه بندی، ویژگی های محصول WooCommerce، فایل های متنی، جداول سفارشی و موارد دیگر استفاده می کند.

توجه داشته باشید که SearchWP فیلترهای طبقه بندی را در قسمت جلویی وب سایت شما نشان نمی دهد. با این حال، آنها را در فرآیند جستجو شامل می شود و جستجوی پیش فرض وردپرس را بهبود می بخشد.

ابتدا باید به وب سایت SearchWP مراجعه کرده و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. پس از آن می توانید افزونه را دانلود و در سایت خود نصب کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از آن، می توانید از داشبورد وردپرس به صفحه SearchWP » الگوریتم بروید.

در اینجا، می توانید ارتباط جستجوی وب سایت خود را ویرایش کنید. به عنوان مثال، می توانید وزن عنوان، محتوا، راز و گزیده را افزایش دهید تا به کاربران کمک کنید آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

برای افزودن طبقه‌بندی به ارتباط جستجو، می‌توانید روی دکمه «افزودن/حذف ویژگی‌ها» کلیک کنید.

افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس

در مرحله بعد یک پنجره بازشو باز می شود.

می‌توانید روی منوی کشویی Taxonomies کلیک کنید و انتخاب کنید که آیا می‌خواهید دسته‌ها، برچسب‌ها، قالب‌ها یا همه آن‌ها را در جستجوی وردپرس لحاظ کنید.

پس از انتخاب طبقه بندی، فراموش نکنید که روی دکمه «انجام شد» کلیک کنید.

اکنون باید طبقه بندی الگوریتم جستجوی پست وبلاگ وردپرس خود را ببینید. می توانید از اسلایدر برای افزایش ارتباط آنها در جستجوهای وردپرس استفاده کنید.

افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس

همچنین می‌توانید روی دکمه «ویرایش قانون» کلیک کنید تا مشخص کنید چه محتوایی می‌تواند در نتایج جستجو نمایش داده شود یا نه.

دراپ شیپینگ Drop Shipping چیست ؟
ادامه مطلب

به عنوان مثال، SearchWP تمام دسته بندی های وب سایت شما را شامل می شود. می‌توانید دسته‌هایی را که نمی‌خواهید محتوا از آن‌ها نمایش داده شود حذف کنید یا شرایط متعددی را برای سفارشی کردن نتایج جستجو اضافه کنید.

فراموش نکنید که پس از اتمام روی دکمه «انجام شد» کلیک کنید.

اکنون می توانید الگوریتم جستجوی صفحات، فایل های رسانه ای، محصولات WooCommerce و موارد دیگر را ویرایش کنید تا در SearchWP نمایش داده شود.

اکنون، هر زمان که بازدیدکننده‌ای صفحات و پست‌های وب‌سایت شما را جستجو می‌کند، SearchWP در طول فرآیند جستجو، طبقه‌بندی‌ها را شامل می‌شود.

می توانید از یک افزونه رایگان وردپرس مانند Search & Filter برای افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax به وب سایت خود استفاده کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و به کاربران شما امکان می دهد بر اساس دسته بندی، برچسب، طبقه بندی سفارشی، نوع پست و موارد دیگر جستجو کنند.

ابتدا باید افزونه Search & Filter WordPress را نصب و فعال کنید. 

پس از فعال‌سازی، می‌توانید یک کد کوتاه برای نمایش فیلتر طبقه‌بندی Ajax در هر نقطه از وب‌سایت خود اضافه کنید.

به عنوان مثال، می توانید کد کوتاه زیر را برای نمایش دسته و فیلتر کشویی پس از تایپ وارد کنید:

				
					[searchandfilter fields="search,category,post_tag"]' );
				
			

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید سرفصل‌ها و برچسب‌ها را نشان دهید، می‌توانید کد کوتاه زیر را اضافه کنید:

				
					[searchandfilter fields="search,category,post_tag" headings=",Categories,Tags"]
				
			

افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس

در اینجا چگونگی فیلتر جستجوی طبقه بندی Ajax در سایت آزمایشی ما را می بینید :

جهت درک بهتر چگونگی افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس ، در اسکرین شات، می‌توانید فیلتر را در نوار کناری مشاهده کنید که در آن کاربران می‌توانند از منوی کشویی استفاده کرده و یک دسته یا برچسب را انتخاب کنند.

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد فیلترها را به عنوان دکمه های رادیویی و چک باکس نشان دهید.

استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس - چرا و چگونه؟ (بخش دوم)
ادامه مطلب

می توانید کد کوتاه زیر را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید تا فیلترهای طبقه بندی را به عنوان چک باکس نشان دهید:

				
					[searchandfilter fields="search,category,post_tag" types=",checkbox,checkbox" headings=",Categories,Tags"]
				
			

در تصویر بالا، می‌توانید فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس را به‌عنوان چک باکس ببینید. کاربران به سادگی می توانند دسته بندی هایی را که می خواهند پست ها و صفحات را از آن ها مشاهده کنند انتخاب کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا فیلتر طبقه‌بندی مبتنی بر Ajax را در جستجوی وردپرس در سایت خود اضافه کنید.

به طور کلی استفاده از افزودن فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس مزایای زیادی را دارد که می‌توان به تعدادی از آنها اشاره کرد:

1. افزایش سرعت بارگیری صفحه:

با استفاده از فیلتر طبقه بندی Ajax، جستجوهای کاربر بدون بارگذاری صفحه جدید انجام می‌شوند، به این ترتیب سرعت بارگیری صفحه بهبود می‌یابد و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

2. آسانی استفاده و راحتی کاری:

با اضافه کردن فیلتر طبقه بندی Ajax، کاربران می‌توانند به راحتی بر اساس دسته‌بندی‌های مختلفی، مجموعه مطالب را فیلتر کنند. این امکان به آنها اجازه می‌دهد به سرعت و با راحتی به مطالب موردنظر دسترسی پیدا کنند.

3. بهبود تجربه کاربری:

فیلتر طبقه بندی Ajax به کاربران امکان می‌دهد تا بدون بارگذاری صفحه جدید، جستجوی خود را انجام دهند و نتایج را به صورت لحظه‌ای ببینند. این به کاربران اعتماد به نتایج جستجو را می‌دهد و تجربه بهتری را به آنها ارائه می‌دهد.

4. قابلیت چندمنظوره بودن:

با استفاده از فیلتر طبقه بندی Ajax در جستجوی وردپرس، می‌توانید بر اساس نیاز خود انواع مختلفی از فیلترها را بر روی وبسایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بر اساس نوع مطالب (متن، تصویر، ویدئو و غیره) یا بر اساس دسته‌بندی‌های دلخواه تعدادی از فیلترها را به سایت خود اضافه کنید.

بنابراین، اضافه کردن فیلتر طبقه بندی Ajax به وبسایت خود می‌تواند بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری و سرعت بارگیری صفحه شما به ارمغان بیاورد.

تصویر دنیای وردپرس

دنیای وردپرس

مرجع افزونه ها و پوسته های وردپرس - خدمات وب ، طراحی و سئو ، مدیریت وب سایت
[voroodi_shortcode]

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید ، آیا فریلنسر هستید و جویای بستری امن و مطمئن برای دریافت های ارزی خود می باشید؟ اکنون می توانید با اطمینان کامل ، اکانت پی پال خود را به همراه وریفای کامل + سیم کارت فیزیکی و کارتهای مجازی ویزا و مستر افتتاح کنید.