آپدیت سایت وردپرس – آیا لازم است همیشه سایت خود را آپدیت کنم؟

آپدیت سایت وردپرس یکی از دغدغه ها و سوالات همیشگی کاربران این سیستم مدیریت محتوای محبوب بوده است. در این مقاله سعی داریم این موضوع را برای شما بیان کنیم که چرا آپدیت سایت های وردپرسی مهم است و شما باید همیشه حواستان به آپدیت ها باشد.

آپدیت سایت وردپرس – آیا لازم است همیشه سایت خود را آپدیت کنم؟

آپدیت سایت وردپرس به معنای به‌روزرسانی نرم‌افزار وردپرس است که به منظور برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات امنیتی، بهبود عملکرد و قابلیت‌های جدید، اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید و بهبود تجربه کاربری صورت می‌گیرد.

این آپدیت‌ها می‌توانند شامل به‌روزرسانی هسته وردپرس، قالب‌ها و افزونه‌ها باشند. با استفاده از آپدیت‌های وردپرس، کاربران می‌توانند از تغییرات حاصل از به‌روزرسانی‌ها بهره‌برده و سیستم‌های خود را در حالت به‌روز و امن نگه دارند.

اگر توسعه‌دهندگان وردپرس به‌روزرسانی‌های زیادی را منتشر می‌کنند، عمدتاً برای ارائه تجربه‌ای امن‌تر، لذت‌بخش‌تر و ساده‌تر، با ادغام ویژگی‌های جدید کاربردی و مفید است.

این نسخه های جدید مطمئنا سیستم کامل تر، منوهای کاربردی تر، مدیریت تم های جدید، پلاگین ها، گالری ها و بسیاری موارد دیگر را برای شما به ارمغان می آورد.

اما آپدیت سایت وردپرس، باگ‌ها و نقض‌های امنیتی را نیز برطرف می‌کنند.

اگرچه اعمال به‌روزرسانی‌ها ساده است، اما به‌روزرسانی‌ها می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند، زیرا همه این اسکریپت‌ها تعاملات متعددی دارند که ممکن است لزوماً پس از اجرا کار نکنند. برای شرکتی که باید یک سایت پیچیده را مدیریت کند، مدیریت آنها به خودی خود یک فعالیت طولانی مدت است.

گاهی اوقات، به‌روزرسانی‌ها طبق برنامه پیش نمی‌روند و سایت را غیرفعال می‌کند. اغلب به کمک یک متخصص نیاز است… و در واقع توصیه می کنیم قبل از شروع به تولید، آنها را به درستی روی یک سرور آزمایشی آزمایش کنید.

آپدیت سایت وردپرس – آیا لازم است همیشه سایت خود را آپدیت کنم؟

در رابطه با آپدیت سایت وردپرس، پاسخ منطقی “بله البته” است، زیرا مزایا مهمتر از معایب است. اما همیشه صدق نمی کند!

مواردی وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری کمک کند که آیا حتما لزومی دارد که سایت وردپرسی خود را آپدیت کنید؟امنیت وردپرس خود را حفظ کنید.
الف : اگر به روز رسانی شامل ویژگی های امنیتی است که بر نصب شما تأثیر می گذارد، به روز رسانی ضروری است.

وردپرس “منبع باز” است، نقص های کشف شده توسط انجمن و توسعه دهندگان به صورت عمومی اعلام می شود. این بدان معناست که هکرهای این جهان از این رو به خوبی از نقص برای بهره برداری آگاه هستند.

دراپ شیپینگ Drop Shipping چیست ؟
ادامه مطلب

این هکرها به سرعت در حال توسعه ابزارهای خودکار هستند که هزاران سایت را در ساعت اسکن می کنند تا از این آسیب پذیری ها استفاده کنند و درهای پشتی را برای استفاده در آینده راه اندازی کنند.

این به روز رسانی ها معمولاً سهم خود را از ویژگی های جدید به همراه دارند که مدیریت سایت را آسان تر می کند.

ب) نه، دفعه بعد شاید. ما به روز رسانی وردپرس را انجام نمی دهیم!
اگر پیشرفت‌ها فقط جنبه زیبایی دارند و ویژگی‌های جزئی را اضافه می‌کنند، سایت شما کاملاً کاربردی است، از رابط مدیریتی و سئو آن راضی هستید و در نهایت نسخه شما هنوز از نظر فنی توسط تیم‌های وردپرس پشتیبانی می‌شود، هیچ چیز شما را ملزم به به‌روزرسانی سایت خود نمی‌کند.

توجه داشته باشید که اگر از افزونه ها یا تم های خاصی استفاده می کنید که با این نسخه های جدید ناسازگار هستند، ممکن است مجبور شوید برخی از عناصر وب سایت خود را نیز بررسی کنید. در غیر این صورت، باید افزونه های دیگری را پیدا کنید که عملکردهای مشابهی را انجام می دهند. به خاطر داشته باشید که پیکربندی مجدد سایت شما نیز زمان می برد.

آپدیت سایت وردپرس – آیا لازم است همیشه سایت خود را آپدیت کنم؟

همانطور که می توانید حدس بزنید، مسئله سازماندهی است. و اگر احساس می‌کنید که این روش پیچیده است، از شما دعوت می‌کنیم با تیم توسعه وب دنیای وردپرس تماس بگیرید که به شما کمک می‌کنند یا کار را با خیال راحت برای حضور آنلاین شما انجام می‌دهند.

نحوه استفاده از WhatsApp برای بازاریابی - استراتژی های اثبات شده در سال 2023
ادامه مطلب

اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، بیایید مراحلی را که باید برای به‌روزرسانی وردپرس دنبال کنید، بررسی کنیم.

1 – به روز رسانی وردپرس خود را در وب سایت زنده خود قرار ندهید:
شما نمی خواهید که سایت شما از کار بیفتد یا در زمانی که بازدیدکنندگان در تلاش برای اتصال هستند مشکل داشته باشد. از این رو، یک کپی از سایت خود به صورت آفلاین یا در یک شعبه جداگانه در هاست خود ایجاد کنید و به روز رسانی را در آنجا اعمال کنید. این گزینه امن تر است!

2 – سازگاری میزبانی وب شما:
بررسی کنید که آیا میزبان وب شما حداقل مورد نیاز را برای شما فراهم می کند یا خیر. برای به روز بودن پیش نیازها، وردپرس آنها را در سایت خود به اشتراک می گذارد.

3 – پشتیبان
قبل از هر به روز رسانی یا اصلاح بزرگ در یک وب سایت، هیچ چیز بهتر از یک روش قدیمی خوب نیست: پشتیبان گیری!

بدیهی به نظر می رسد، اما فکر می کنیم ارزش به خاطر سپردن را دارد! یک نسخه پشتیبان از سایت خود ایجاد کنید تا با هرگونه غافلگیری بد مقابله کنید.

افزونه های زیادی برای آسان کردن کار شما وجود دارد، مانند:

مطمئن شوید که یک کپی از فایل های خود نیز دارید، نه فقط پایگاه داده!

4 – آخرین نسخه پایدار را انتخاب کنید:
یک گشت و گذار سریع در وب سایت وردپرس به شما امکان دسترسی به لیست پایدارترین نسخه ها را می دهد.

توصیه می کنیم برای دریافت بازخورد از سایر کاربران، نظرات را بخوانید. همچنین می‌توانید پس از اتمام به‌روزرسانی، در صورتی که با مشکلی مواجه شدید، بازخورد خود را ارسال کنید. این به شما امکان می دهد با جامعه در تماس باشید و در توسعه آن مشارکت کنید.

5 – پلاگین های خود را غیرفعال کنید:
افزونه ها ممکن است با نسخه جدیدی که نصب کرده اید مشکل سازگاری داشته باشند. به عنوان یک پیشگیری، غیرفعال کردن پلاگین ها می تواند باگ ها یا خطاهای به روز رسانی را جبران کند و از خطاهایی که می تواند در حین به روز رسانی به سایت شما آسیب برساند، جلوگیری می کند.

هفت نرم افزار کمتر معرفی شده برای راه اندازی لوکال هاست برای وردپرس
ادامه مطلب

اما این ممکن است عملکرد را حذف کند، سایت خود را به درستی آزمایش کنید!

پس از انجام به روز رسانی، افزونه های خود را مجدداً فعال کنید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی برای آنها وجود ندارد. ترجیح می‌دهید افزونه‌ها را به‌صورت پلاگین به‌روزرسانی کنید تا بتوانید سریع‌تر و آسان‌تر بر مشکلات غلبه کنید.

6 – سازگاری تم خود را بررسی کنید:
شما یک تم زیبا دارید که کاملا نیازهای شما را برآورده می کند، اما آیا به این فکر کرده اید که سازگاری آن را با آخرین نسخه وردپرس بررسی کنید؟

نگاهی به گالری تم ها بیندازید و آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ارائه شده توسط ویراستاران را بررسی کنید.

به طور کلی به روزرسانی و آپدیت سایت وردپرس به منظور حفظ امنیت، بهینه‌سازی و بهبود عملکرد سایت شما بسیار مهم است. در طول زمان، توسعه‌دهندگان وردپرس بهبود‌های امنیتی، قابلیت‌های جدید و بهینه‌سازی‌هایی را در نسخه‌های جدید ارائه می‌دهند. با بروزرسانی سایت خود، شما می‌توانید از این بهبود‌ها بهره‌برداری کنید و سایت خود را در برابر حملات امنیتی محافظت کنید.

همچنین، آپدیت سایت وردپرس می‌تواند عملکرد و سرعت بارگذاری سایت را بهبود بخشد. با به‌روزرسانی به آخرین نسخه، شما می‌توانید از بهینه‌سازی‌های جدید در کد وردپرس و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته بهره‌برداری کنید.

به همین دلیل، توصیه می‌شود همیشه سایت خود را به‌روز نگه داشته و هنگامی که نسخه جدیدی از وردپرس یا افزونه‌ها و پوسته‌های استفاده شده در سایتتان منتشر می‌شود، آن‌ها را به‌روزرسانی کنید. قبل از انجام هرگونه به‌روزرسانی، توصیه می‌شود از پشتیبان‌گیری کامل از سایت خود اطمینان حاصل کنید تا در صورت بروز مشکلات پس از به‌روزرسانی، بتوانید به راحتی به وضعیت قبلی بازگردید.

با به‌روز نگه داشتن سایت وردپرس خود، شما می‌توانید از بهترین امکانات و امنیت استفاده کنید و تجربه کاربران را بهبود بخشید.

تصویر دنیای وردپرس

دنیای وردپرس

مرجع افزونه ها و پوسته های وردپرس - خدمات وب ، طراحی و سئو ، مدیریت وب سایت
[voroodi_shortcode]

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید ، آیا فریلنسر هستید و جویای بستری امن و مطمئن برای دریافت های ارزی خود می باشید؟ اکنون می توانید با اطمینان کامل ، اکانت پی پال خود را به همراه وریفای کامل + سیم کارت فیزیکی و کارتهای مجازی ویزا و مستر افتتاح کنید.