استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس – چرا و چگونه؟ (بخش دوم)

هوش مصنوعی در وردپرس به مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها و ابزارها اشاره دارد که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌شوند تا عملکرد وردپرس را بهبود بخشند و تجربه کاربری را بهتر کنند. این تکنولوژی‌ها می‌توانند متن‌ها را تحلیل کنند، ترجمه کنند، پرسش و پاسخ کنند، تشخیص تصاویر را انجام دهند و امکانات دیگری را برای کاربران وبسایت فراهم کنند. هوش مصنوعی در وردپرس بهبود قابلیت‌های هوشمندی وردپرس را افزایش می‌دهد و تعامل بین کاربر و سیستم را بهبود می‌بخشد.

آه از انقلاب هوش مصنوعی!

از زمانی که هوش مصنوعی ورود بزرگ خود را آغاز کرد، روسای نرم افزار توسعه دهندگان را تحت فشار قرار دادند تا به نوعی هوش مصنوعی را در محصولات خود بگنجانند.

بنابراین، ما شاهد جریانی از افزونه‌های وردپرس بوده‌ایم که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره‌برداری می‌کنند، صرف نظر از اینکه منطقی است یا ارزش واقعی اضافه می‌کند.

در ادامه بخش اول ، در ادامه ، ما برخی دیگر از افزونه های هوش مصنوعی را به شما معرفی می کنیم:

پرسش‌های متداول و مستندات نحوه کار فقط برای سایت‌های آموزش الکترونیکی یا اطلاعاتی نیستند.

اکثر فروشگاه‌ها یا خدمات آنلاین باید نحوه عملکرد محصولات یا قیمت‌گذاری خود را نیز توضیح دهند. اسناد باید دقیق و حرفه‌ای به نظر برسند، و اینجاست که پایگاه دانش برای مستندات، سؤالات متداول با کمک هوش مصنوعی توسط Echo Plugins وارد می‌شود، زیرا این افزونه از کمک هوش مصنوعی ChatGPT برای کمک به نوشتن، پیوند، برچسب‌گذاری و سازمان‌دهی محتوا استفاده می‌کند.

این ابزار چگونه کار می‌کند؟

انواع قالب‌ها، طرح‌بندی‌ها و تنظیمات سفارشی‌سازی را ارائه می‌کند و از برگه‌ها، طرح‌بندی‌های پایه یا دسته‌بندی پشتیبانی می‌کند. همچنین یک نوار جستجوی داخلی وجود دارد. می‌توانید برچسب‌ها، خرده‌های نان و نظرات را به اسناد اضافه کنید و با استفاده از دکمه بازگشت و نوار کناری پیمایش داخلی به راحتی در مجموعه اسناد پیمایش کنید.

قابلیت های هوش مصنوعی مسئول تولید خودکار TOC ها و خطوط کلی مقاله، پر کردن محتوای شما و بررسی املا و دستور زبان هستند. ویژگی جایزه، افزونه گفتگوی گفتگوی راهنما رایگان است. این یک گفتگوی چت بات مانند بر اساس اسنادی ارائه می دهد که به شما در ایجاد آن کمک کرده است.

ویژگی‌های ممتاز شامل کنترل شدید بر مقالات عمومی و خصوصی، پایگاه‌های دانش متعدد، سریع‌تر کردن کارها با وارد کردن و صادر کردن مقالات و دسته‌ها، امکان رأی دادن به مقالات، ارائه اسناد به صورت PDF یا اسناد خارجی، افزودن پیوندهای ویدیویی و موارد دیگر است.

در بسیاری از وب‌سایت‌های دارای سئو سایت صاحب وب‌سایت متوجه می‌شود که باید برگردد و برچسب‌های alt را به کل کتابخانه‌اش اضافه کند. این کار بسیار آزاردهنده، کسل کننده، آهسته و تکراری است، اما اگر می خواهید نمرات سئو عالی داشته باشید، باید این کار را انجام دهید. پس وارد افزونه Image SEO وردپرس شوید.

از هوش مصنوعی برای بررسی دقیق، طبقه بندی و توصیف تصاویر استفاده می کند، سپس آن تگ های جایگزین را با نتایج بهینه پر می کند. متن‌های جایگزین (متن جایگزین یا تگ جایگزین) و نام‌های تصاویر را به‌طور خودکار تولید می‌کند که در صورت تمایل می‌توانید با ویرایش دستی آن‌ها را لغو کنید.

11 روش برای حل مشکل لود نشدن و کم بودن سرعت لود سایت های وردپرسی
ادامه مطلب

این ابزار چگونه کار می کند؟

هنگام آپلود تصویر، متن ها و نام های جایگزین را به طور خودکار تولید می کند. همچنین کارت های اجتماعی تولید می کند و تصاویر را برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام بهینه می کند.

بررسی کننده تگ alt تضمین می کند که چیزی را از دست ندهید، اما بهترین ویژگی جایزه این است که می توانید تمام تصاویر خود را به صورت انبوه ویرایش کنید. اگر صبور باشید، می توانید از نسخه رایگان (10 تصویر رایگان در ماه) استفاده کنید، اما محصول پرمیوم مقرون به صرفه است.

Timetics یک پلاگین رزرو قرار و زمان‌بندی تقویم مبتنی بر هوش مصنوعی است. برای مربیان، معلمان، مشاوران یا مربیان مفید است.

جدا از یکپارچگی عالی با اکثر نرم‌افزارهای شخص ثالث، Tinetics می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی هوشمندانه نیز استفاده شود، زیرا هوش مصنوعی در تولید محتوای بیش از حد هدفمند برای کاربران اینترنت نفوذ می‌کند.

جدیدترین ادغام هوش مصنوعی Timetics، جلسات را به مشتریان بر اساس سابقه رزرو قبلی آنها توصیه می کند.

اگر خدمات مکرر مانند مشاوره، قرار ملاقات آرایشگر، یا بازرسی دوره ای آسانسور را بفروشید، این ویژگی می‌تواند رزروها را افزایش دهد و بر رشد کسب‌وکار تأثیر بگذارد.

این ابزار چگونه کار می کند؟

مدیریت برنامه های آنلاین بدون محدودیت در تعداد قرار ملاقات ها است. می توانید جلسات مجازی را در مناطق زمانی از طریق Google Meet ترتیب دهید، برنامه ها را با Google Calendar و WooCommerce ادغام کنید، و حتی از طریق Stripe پرداخت کنید.

به هر کاربر داشبوردی می‌دهد که در آن مشتریان می‌توانند پروفایل‌ها را ویرایش کنند، تاریخچه رزرو را بررسی کنند، زمان‌بندی مجدد کنند یا قرارهای جدید رزرو کنند. نسخه Pro حتی همه کاره تر است زیرا سخنرانی های مجازی را در تنظیمات کلاس درس با برنامه صندلی و ادغام جریان کار گسترده در CRM و سیستم های گردش کار ارائه می دهد.

اگر از برندسازی شخص ثالث در عناصر وب سایت خود بیزارید، ربات AI Chatbot برای WordPress – WPBot را امتحان کنید.

این افزونه ChatBot مجهز به هوش مصنوعی می‌تواند توسط DialogFlow یا OpenAI GPT-3 (نسخه حرفه‌ای) پشتیبانی شود تا به آن قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی و زبان طبیعی بدهد.

می‌تواند در حالت پردازش زبان طبیعی یا منوی دکمه‌ای کار کند، یا می‌توانید هر دو روش را ترکیب کنید.

چرا باید برای سایتمان یک وبلاگ داشته باشیم؟
ادامه مطلب

این ابزار چگونه کار می‌کند؟

از هر زبانی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تعامل با کاربران وب‌سایت را شروع کند، پاسخ‌ها یا سؤالات متداول را نمایش دهد، یا از بازدیدکنندگان بخواهد ایمیل یا شماره تلفن بگذارند تا بتوانید شخصاً با آنها تماس بگیرید.

نسخه حرفه ای ویژگی های پیشرفته تری مانند Retargeting در محل را ارائه می دهد که امکان تبلیغات هدفمند را فراهم می کند و با سایر سیستم های چت زنده مانند Facebook Messenger ادغام می شود.

شما هنوز هم می توانید با استفاده از تخیل خود و یک پیام متنی، تعدادی تصویر رایگان مناسب از هر موضوعی ایجاد کنید.

زمانی که قصد دارید مقاله جدیدی را برای وبلاگ خود منتشر کنید باید برای جستجوی تصاویر رایگان یا خرید عکس های مورد نظر خود وقت زیادی بگذارید!

Imajinn، جادوی تولید تصویر هوش مصنوعی از طریق افزونه وردپرس را امتحان کنید. این شبیه به ابزارهایی مانند DALL E 2 و Midjourney است، اگرچه کاملاً همه کاره نیست. شما هنوز هم می توانید تصاویر رایگان بسیار مناسبی از هر موضوعی را فقط با استفاده از تخیل خود و یک پیام متنی ایجاد کنید.

چگونه ابزار کار می کند؟

شرحی از آنچه می خواهید ایجاد کنید را وارد کنید و Imajinn در عرض چند ثانیه یک تصویر خیره کننده برای شما ایجاد می کند. تصاویر بدون حق امتیاز و منحصر به فرد هستند.

ویژگی جایزه، Prompt Genie داخلی Imajinn است که می تواند به شما کمک کند دید خود را بهتر توصیف کنید و تصاویر هنری شگفت انگیزی دریافت کنید.

همچنین می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که به سبک یا رسانه هنری خاصی بچسبد و رنگ‌ها و جزئیات را با ابزارهای مختلف لمسی بهبود ببخشید.

برای اتصال به کلید API نیاز ندارید. این مبتنی بر فضای ابری است، و برای اتصال کلیک می‌کنید و آن را سریع‌تر می‌کنید.

ما در دو قسمت ، اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس و همچنین افزونه هایی که در حال حاضر برای این منظور ساخته شده اند را شرح دادیم. به طور کلی ، انتظار می رود هوش مصنوعی ، تحولی عظیم در تولید محتوای وب و به تبع آن افزایش چشمگیر سطح علمی و اطلاعات عمومی کاربران را منجر شود.

به طور کلی از نتایج استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. بهینه سازی تجربه کاربری:
استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس به مدیران وبسایت کمک می‌کند تا تجربه کاربری کاربران را بهبود بخشند. با تحلیل داده‌ها و رفتارهای کاربران، ابزار هوش مصنوعی می‌تواند پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده، محتوای مرتبط و مناسب را به کاربران ارائه دهد.

آموزش رفع خطای اتصال به پایگاه داده در وردپرس
ادامه مطلب

این کار بهبود درک و تعامل کاربر با وبسایت را فراهم می‌کند و نتیجتاً رضایت کاربران را بالا می‌برد.

2. خودکارسازی وظایف:
هوش مصنوعی می‌تواند در خودکارسازی وظایف متعدد و پیچیده در وردپرس بسیار مفید باشد. مثلاً ابزارهایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، می‌توانند وظایفی مانند تشخیص نظرات هرزنامه، پردازش پرسش‌های متداول ، راهنمایی و پاسخگویی به کاربران و مدیریت کارهای خودکار را انجام دهند.

این استفاده از هوش مصنوعی در نتیجه‌ای مؤثر و سریع تر از روش‌های سنتی خواهد بود.

3. بهبود سئو و بازدید وبسایت:
رتبه بندی در موتورهای جستجو یکی از عوامل کلیدی در رشد وبسایت است. استفاده از هوش مصنوعی به مدیران وبسایت کمک می‌کند تا تحلیل کلیدواژه‌های موثر و بهینه‌سازی محتوا را برای جذب بیشترین ترافیک سازگار با الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجو بهبود دهند.

هوش مصنوعی می‌تواند کلیدواژه‌های مرتبط، رقابت این کلیدواژه‌ها و استراتژی‌های بیشتری را ارائه دهد که باعث بهبود سئو و رتبه وبسایت شود.

4. تحلیل دقیق داده‌ها:
هوش مصنوعی قادر است تحلیل دقیق و گسترده‌ای از داده‌های وبسایت ارائه دهد.

با تحلیل متن‌ها، داده‌های کاربران، نظرات و بازخوردها، الگوریتم‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند نقاط قوت و ضعف وبسایت را شناسایی کنند و اقدامات لازم برای بهبود آن را پیشنهاد دهند. همچنین می‌توان از ابزارهای تحلیل دقیق هوش مصنوعی برای پیش‌بینی، تحلیل رفتار کاربران و پتانسیل سود آینده استفاده کرد.

5. تشخیص و پیشگیری از تهدیدهای امنیتی:
هوش مصنوعی می‌تواند در تشخیص و پیشگیری از تهدیدات امنیتی نیز مؤثر باشد. با هوشمندی و قدرت تحلیلی هوش مصنوعی می‌توان به‌صورت خودکار فعالیت‌های ناهنجار و تهدیدات امنیتی را تشخیص داده و آن‌ها را پیشگیری نمود.

6. سرعت عمل و پاسخ‌دهی به کاربران:
استفاده از هوش مصنوعی در وبسایت‌ها می‌تواند سبب افزایش سرعت پاسخ‌دهی به کاربران شود. باید توجه داشت که در یک جهان متصل با سرعت بالا، کاربران انتظار دارند که به سرعت به نیازها و مشکلات خود پاسخ بگیرند.

هوش مصنوعی می‌تواند به طراحان وبسایت کمک کند تا به صورت خودکار به نیازها و مشکلات کاربران پاسخ داده و به آن‌ها کمک کند تا با سرعت بیشتری به یافتن اطلاعات مورد نیاز بپردازند.

همچنین باید توجه داشت که در هر استفاده از هوش مصنوعی نباید به جای انسان، هوش مصنوعی در تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد. بلکه هوش مصنوعی باید به‌عنوان یک ابزار برای کمک کردن و توسعه وبسایت استفاده شود.

تصویر دنیای وردپرس

دنیای وردپرس

مرجع افزونه ها و پوسته های وردپرس - خدمات وب ، طراحی و سئو ، مدیریت وب سایت
[voroodi_shortcode]

اگر به دنبال درآمد دلاری هستید ، آیا فریلنسر هستید و جویای بستری امن و مطمئن برای دریافت های ارزی خود می باشید؟ اکنون می توانید با اطمینان کامل ، اکانت پی پال خود را به همراه وریفای کامل + سیم کارت فیزیکی و کارتهای مجازی ویزا و مستر افتتاح کنید.